Veřejná zakázka: Dodávka komponent pro rekonstrukci a povýšení DWDM a IP/MPLS vrstvy sítě CESNET2 (Projekt eIGeR)

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 5
Systémové číslo: P11V00000004
Dle zákona: č. 137/2006 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: 60052253
Počátek běhu lhůt: 01.11.2010
Nabídku podat do: 30.12.2010 12:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Dodávka komponent pro rekonstrukci a povýšení DWDM a IP/MPLS vrstvy sítě CESNET2 (Projekt eIGeR)
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky
  • Zakázka na rámcovou dohodu.

Stručný popis předmětu:
Uzavření rámc.smlouvy, jejímž předmětem bude: 1) dodávka, instalace a zprovoznění komponent a prvků pro rekonstrukci a povýšení stávající DWDM vrstvy sítě CESNET2; 2) dodávka, instalace a zprovoznění sestav velkých terabitových směrovačů a dalších komponent pro jádro IP/MPLS vrstvy sítě CESNET2 a 3) poskytnutí uživatelské podpory výrobce a servisních služeb pro jednotlivé komponenty, prvky a sestavy terabitových směrovačů.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 364 600 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: CESNET, zájmové sdružení právnických osob
  • IČO: 63839172
  • Poštovní adresa:
    Generála Píky 430/26
    16000 Praha
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60061340

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
CESNET, zájmové sdružení právnických osob
Zikova 1903/4
160 00 Praha 6

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Smlouva o dílo - minitendr č. 6 Smlouva o dílo na plnění dílčí veřejné zakázky (minitendr č. 6) Dokument PDF eIGeR_minitendr-6_RS02_SoD_Int ercomSystems.pdf 2.73 MB
Písmná zpráva zadavatele - minitendr č. 6 Písmná zpráva zadavatele podle § 85 zákona o veřejných zakázkách (minitendr č. 6) Dokument PDF eIGeR_RS02-minitendr-6_zprava- zadavatele(§85).pdf 868.38 KB
Smlouva - minitendr č. 5 Smlouva o dílo na plnění dílčí veřejné zakázky (minitendru) č. 5 Dokument PDF eIGeR-minitendr-5-RS02_SoD_ICS .pdf 4.60 MB
Písemná zpráva zadavatele - minitendr č. 5 Písemná zpráva zadavatele podle § 85 zákona o veřejných zakázkách (minitendr č. 5) Dokument PDF eIGeR_RS02-minitendr-5_zprava- zadavatele(§85)_04-10-2012.pdf 848.02 KB
Zpráva o průběhu výběrového řízení - minitendr č. 5 Zpráva o průběhu VŘ na zadání minitendru č. 5 na základě Rámcové smlouvy podle bodu 8.2 Pravidel pro výběr dodavatelů v rámci OP VaVpI, verze 3.2. Dokument PDF eIGeR_RS02-minitendr5_zprava-o -prubehu-VR_04-10-2012.pdf 821.77 KB
Smlouva - minitendr č. 4 Smlouva o dílo na plnění dílčí veřejné zakázky (minitendru) č. 4 Dokument PDF eIGeR_minitendr-4_smlouva-ICS. pdf 4.34 MB
Zpráva o průběhu výběrového řízení - minitendr č. 4 Zpráva o průběhu VŘ na zadání minitendru č. 4 na základě Rámcové smlouvy podle bodu 8.2 Pravidel pro výběr dodavatelů v rámci OP VaVpI, verze 3.2. Dokument PDF eIGeR_RS02-minitendr4_zprava-o -prubehu-VR_12-09-2012.pdf 795.36 KB
Písemná zpráva zadavatele - minitendr č. 4 Písemná zpráva zadavatele podle § 85 zákona o veřejných zakázkách (minitendr č. 4) Dokument PDF eIGeR_RS02-minitendr-4_zprava- zadavatele(§85)_12-09-2012.pdf 831.20 KB
Zpráva o průběhu výběrového řízení - minitendr č. 3 Zpráva o průběhu VŘ na zadání minitendru č. 3 na základě Rámcové smlouvy podle části I. písm. B. bodu 16. Pravidel pro výběr dodavatelů v rámci OP VaVpI, verze 2.4 (resp. podle bodu 8.2 Pravidel pro výběr dodavatelů v rámci OP VaVpI, verze 3.2) Dokument PDF eIGeR_RS02-minitendr-3_zprava- o-prubehu-VR_16-11-2011.pdf 772.09 KB
Zpráva o průběhu výběrového řízení - minitendr č. 2 Zpráva o průběhu VŘ na zadání minitendru č. 2 na základě Rámcové smlouvy podle části I. písm. B. bodu 16. Pravidel pro výběr dodavatelů v rámci OP VaVpI, verze 2.4 (resp. podle bodu 8.2 Pravidel pro výběr dodavatelů v rámci OP VaVpI, verze 3.2) Dokument PDF eIGeR_RS02-minitendr-2_zprava- o-prubehu-VR_01-11-2011.pdf 749.21 KB
Zpráva o průbehu výběrového řízení - minitendr č. 1 Zpráva o průběhu VŘ na zadání minitendru č. 1 na základě Rámcové smlouvy podle části I. písm. B. bodu 16. Pravidel pro výběr dodavatelů v rámci OP VaVpI, verze 2.4 (resp. podle bodu 8.2 Pravidel pro výběr dodavatelů v rámci OP VaVpI, verze 3.2) Dokument PDF eIGeR_RS02-minitendr-1_zprava- o-prubehu-VR_01-11-2011.pdf 771.45 KB
Zpráva o průběhu výběrového řízení - Rámcová smlouva Zpráva o průběhu VŘ na zadání Rámcové smlouvy podle části I. písm. B. bodu 16. Pravidel pro výběr dodavatelů v rámci OP VaVpI, verze 2.4 (resp. podle bodu 8.2 Pravidel pro výběr dodavatelů v rámci OP VaVpI, verze 3.1) Dokument PDF eIGeR_RS02_zprava-o-prubehu-VR _30-05-2011.pdf 331.90 KB

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Oznámení o zadání zakázek na základě rámcové dohody