Stručný popis předmětu:
Předmětem této zakázky je:
- poskytování servisních služeb (nahlášení poruchy kdykoliv, reakce poskytovatele do 1 hodiny, oprava či výměna do 6 hodin, telefonická podpora při řešení incidentů)
- poskytování (zajištění) přímé podpory výrobce (nové verze SW, online přístup k centru podpory výrobce, online přístup ke znalostní bázi výrobce)
pro sestavy směrovačů Alcatel-Lucent/Nokia 7750 SR-12e v uzlech sítě CESNET2 - Liberec, Plzeň, České Budějovice, Ostrava, Pardubice, Zlín, Brno 1, Jihlava a Ústí nad Labem.
Zadavatel požaduje poskytování uvedených služeb na dobu neurčitou s minimální dobou plnění do 31. 12. 2020. Detailní požadavky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci veřejné zakázky.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Elektronicky: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cesnet.cz)
Listinně: Zikova 1903/6, 160 00 Praha 6
Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.
Název | Popis | Jméno souboru | Velikost |
---|---|---|---|
Písemná zpráva zadavatele |
|||
Písemná zpráva zadavatele | Písemná zpráva zadavatele podle § 217 zákona | servis_a_podpora-Nokia-SR77501 2e_zprava-(§217).pdf | 170.51 KB |
Smlouva, její změny a dodatky |
|||
Smlouva o poskytování servisních služeb | Smlouva na plnění veřejné zakázky | smlouva_servis_a_podpora-ALU-N okia_COMPLUS_public.pdf | 5.14 MB |