Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Oznámení o zakázce
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7402011089893


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
CESNET, zájmové sdružení právnických osob
Identifikační číslo:
63839172
Poštovní adresa:
Zikova 1903/4
Obec:
Praha 6
PSČ:
16000
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
oddělení organizační a právní
Tel.:
+420 234680216
K rukám:
Vojtěch Široký
       
E-mail:
zakazky@cesnet.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.cesnet.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.cesnet.cz
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://zakazky.cesnet.cz/vz00000131
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 
Zájmové sdružení právnických osob - veřejných vysokých škol a Akademie věd ČR; výzkumná organizace

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI
výzkum a vývoj

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
Povýšení chassis směrovačů jádra sítě CESNET2 CRS-3/16 a doplnění rozšiřujících rozhraní (Projekt VI CESNET)
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č.
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění: Praha, Brno, Hradec Králové, Olomouc
Kód NUTS CZ010 Kód NUTS CZ064
Kód NUTS CZ052 Kód NUTS CZ071
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
   
Měna:
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Předmětem plnění veřejné zakázky je (s ohledem na zadavatelem již pořízené a dlouhodobě provozované technologické vybavení):
1) dodávka, instalace a zprovoznění komponent pro povýšení chassis stávajících celkem 5 ks směrovačů jádra IP/MPLS sítě CESNET2 typu Cisco CRS-3/16 na nová enhanced chassis řady CRS-3/8 s podporou nových typů rozhraní a propustností 400 Gb/s na slot a
2) dodávka rozšiřujících rozhraní do těchto směrovačů.

Součástí plnění veřejné zakázky je také:
- PRO DODANÁ NOVÁ CHASSIS: poskytnutí rozšířené záruky na dobu nejméně 60 měsíců se zaručenou dobou odstranění závad nejvýše do 6 hodin od nahlášení poruchy (za podmínky, že zadavatel poskytne vybranému dodavateli servisní komponenty pro rychlou výměnu; pokud neposkytne, prodlužuje se doba pro odstranění závad do 18:00 hod. následujícího pracovního dne - "Next Bussiness Day"). Nedílnou součástí rozšířené záruky je také přímá podpora výrobce dodaných zařízení;
- PRO DODANÁ ROZŠIŘUJÍCÍ ROZHRANÍ: poskytnutí přímé podpory výrobce dodaného zařízení na dobu nejméně 60 měsíců a servisních služeb na dobu nejméně 60 měsíců se zaručenou dobou odstranění závad nejvýše do 6 hodin od nahlášení poruchy (za podmínky, že zadavatel poskytne vybranému dodavateli servisní komponenty pro rychlou výměnu; pokud neposkytne, prodlužuje se doba pro odstranění závad do 18:00 hod. následujícího pracovního dne - "Next Bussiness Day").

Plnění bude rozloženo do více fází s tím, že v první fázi v roce 2014 bude zadavatel požadovat povýšení 3 ks směrovačů a dodávku 1 ks 10GE rozšiřujícího rozhraní pro uzel Praha I., v další fázi / dalších fázích pak povýšení dalších 2 ks směrovačů a dodávku dalších 9 ks rozhraní.
Zadavatel si však vyhrazuje právo neodebrat všechny poptávané chassis a komponenty; zároveň si zadavatel vyhrazuje právo realizovat druhou/další fáze již v roce 2014.
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
32420000-3
 
Další předměty
51612000-5
50312300-8
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
Celkem 11 ks enhanced chassis CRS-3/8 pro povýšení stávajících 5 ks směrovačů Cisco CRS-3/16 a dodávka celkem 10 ks rozšiřujících rozhraní a souvisejících komponent. Detaily viz příloha č. 1 zadávací dokumentace.
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
69 000 000
Měna: CZK
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:     nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:  60  nebo dnech:   (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
(dd/mm/rrrr)  
Dokončení
(dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
Hlavní podmínky financování a platební podmínky jsou uvedeny v čl. 7 a 8 zadávací dokumentace.

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Zadavatel požaduje prokázání základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 zákona o veřejných zakázkách způsobem uvedeným v § 53 odst. 3 zákona. Více viz část 6.1 zadávací dokumentace.
Zadavatel požaduje v souladu s § 54 písm. a), b) zákona o veřejných zakázkách předložení výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán, či předložení výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní uchazeč zapsán, a dokladu o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu VZ (zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci). Více viz část 6.2 zadávací dokumentace.
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Každý z uchazečů je povinen v souladu s ust. § 50 odst. 1 písm. c) zákona o veřejných zakázkách v nabídce předložit čestné prohlášení o jeho ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
Čestné prohlášení uchazeče o jeho ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku.
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Zadavatel požaduje, aby každý uchazeč k prokázání splnění technických kvalifikačních předpokladů předložil v nabídce seznam významných dodávek v oblasti aktivních síťových prvků realizovaných uchazečem v posledních 3 letech s uvedením jejich rozsahu a doby plnění. Přílohou tohoto seznamu musí být: 1. osvědčení vydané či podepsané veřejným zadavatelem, pokud bylo zboží dodáno veřejnému zadavateli, 2. osvědčení vydané jinou osobou, pokud bylo zboží dodáno jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo 3. smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně.
Z osvědčení či smlouvy a dokladu o uskutečnění plnění musí prokazatelně vyplývat splnění požadavků zadavatele a musí v něm být uvedena kontaktní osoba příslušného objednatele, u které bude možné realizaci významné dodávky ověřit.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
Za významnou dodávku v oblasti aktivních síťových prvků zadavatel pro účely tohoto zadávacího řízení považuje realizaci zakázky, jejímž předmětem (či součástí předmětu) byla dodávka, instalace a zprovoznění alespoň jedné sestavy terabitového směrovače s podporou 100 GE rozhraní a/nebo dodávka karet rozhraní o minimální kapacitě 10GE. Každý uchazeč musí prokázat, že v uvedeném období dodal nejméně jednu významnou dodávku. Zároveň každý uchazeč musí prokázat, že součástí každé takové uchazečem uvedené dodávky byl/je vždy i odpovídající servis dodaných zařízení po dobu nejméně 24 měsíců ode dne uvedení do řádného provozu.
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
1025/2014
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2014/S 116-204206 ze dne 19/06/2014 (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: (dd/mm/rrrr) Čas: (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 01/09/2014 (dd/mm/rrrr) Čas: 11:00 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
nebo dnech:
120
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 01/09/2014 (dd/mm/rrrr)
Čas:
11:00 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
Sídlo zadavatele (Zikova 1903/4, Praha 6)
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:
Osoby za zadavatele a nejvýše 2 osoby za jednoho uchazeče, které se prokáží plnou mocí, nejde-li o statutární orgán nebo člena statutárního orgánu uchazeče. Dále pak zástupci poskytovatele dotace.

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Zadavatel upozorňuje uchazeče, že oproti předběžnému oznámení došlo ke změně v rozsahu požadované rozšířené záruky (pro požadované chassis) a servisních služeb (pro požadovaná rozšiřující rozhraní) - zadavatel požaduje opravu či výměnu vadných komponent se zaručenou dobou odstranění jakékoli poruchy nejvýše do 6 hodin od nahlášení poruchy v místě plnění (bez ohledu na sobotu, neděli, státní svátek); náhradní komponenty pro rychlou výměnu zajistí zadavatel a budou v uvedené době pro odstranění poruchy dostupné v jeho sídle, popřípadě v jednotlivých lokalitách (s tím, že vybraný uchazeč následně tyto poskytnuté komponenty zadavateli bez zbytečného odkladu nahradí); v případě, že zadavatel náhradní komponenty nezajistí a tyto nebudou v uvedené době k dispozici, lhůta pro odstranění poruchy se prodlužuje do konce následujícího pracovního dne, do 18:00 hodin (tj. režim „Next Business Day“ výrobce).
Zadavatel dále výslovně upozorňuje uchazeče, že plnění bude rozloženo do více fází s tím, že v první fázi v roce 2014 bude zadavatel požadovat dodání 7 ks enhanced chassis CRS-3/8 pro povýšení 3 ks směrovačů a dodávku 1ks 10GE rozšiřujícího rozhraní, v další fázi / dalších fázích pak dodání 4 ks enhanced chassis CRS-3/8 pro povýšení dalších 2 ks směrovačů a dodávku dalších 9 ks rozšiřujících rozhraní. Zadavatel si však vyhrazuje právo neodebrat všechny poptávané chassis a komponenty; zároveň si zadavatel vyhrazuje právo realizovat druhou/další fáze již v roce 2014.
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl. Detailní informace viz § 110 zákona o veřejných zakázkách.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
15/07/2014 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh